نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

آیا مشاور فنی مرد، تیم ملی بسکتبال زنان را همراهی می‌کند؟ | این روز‌ها فریده شجاعی کجاست؟

  • کد خبر: ۸۶۷۰۸
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
آیا مشاور فنی مرد، تیم ملی بسکتبال زنان را همراهی می‌کند؟ | این روز‌ها فریده شجاعی کجاست؟
آیا فدراسیون بسکتبال قبل از مراسم رونمایی، تائیدیه لباس‌های تیم ملی زنان را از کارگروه وزارت ورزش نگرفته بود؟ چرا پس از رونمایی و در زمان اعزام تیم، باید لباس‌های زنان تغییر کند؟!

سعیده فتحی/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال زنان کشورمان از یکشنبه ۱۶ آبان در مسابقات دیویژن B آسیا کاپ در امان پایتخت اردن به میدان خواهد رفت. زنان بسکتبالیست پس از ۴۷ سال به مسابقات کاپ آسیا راه پیدا کرده و آخرین بار هم سال ۱۹۷۴، به مقام چهارم این رقابت‌ها رسیده بودند. در مسابقات این دوره ایران، لبنان و سوریه در گروه A و تیم‌های اندونزی، اردن و قزاقستان در گروه B قرار دارند. قهرمان هم به دسته A کاپ آسیا صعود خواهد کرد.
فیبا تیم‌های سطح B بسکتبال زنان آسیا را رتبه بندی کرده (پاور رنکینگ شماره ۱) و تیم ایران را در مکان ششم جدول ۶ تیمی این دوره از مسابقه‌ها قرار داده است. زنان ایران در رنکینگ جهانی در رده ۸۰ و در رنکینگ آسیایی در رده چهاردهم قرار دارند.
حالا تیم ملی کشورمان در اولین گام باید به مصاف لبنانی برود که طبق رتبه بندی فیبا در رده دوم این مسابقات قرار گرفته است. لبنانی‌ها در رنکینگ جهانی در رتبه ۵۳ و در آسیا در رتبه هشتم قرار دارند. این تیم ۴ سال پیش در این رقابت‌ها با شکست برابر هند در نیمه نهایی عنوان سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد و بدون شک این دوره هم به کسب سکو می‌اندیشد.

آیا فدراسیون بدون تائید وزارت ورزش از لباس زنان رونمایی کرده است؟
اما از تیم ملی بسکتبال زنان ایران چه خبر؟ متاسفانه دختران ایران راهی مسابقات نشده درگیر حواشی شدند که به لباس آن‌ها برمی گردد! مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی هفته گذشته با حضور مسئولان فدراسیون و در غیاب مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار شد و به نظر می‌رسید دختران ایران با لباس‌هایی که به رنگ کرم و روشن برتن داشتند شاد و خرم هستند، اما عکسی که چند روز بعد در زمان رسیدن تیم به اردن منتشر شد حکایت از قیافه نالان دختران ایران داشت، آن‌ها با لباس‌هایی به رنگ خاکی راهی امان شده بودند و بعد از آن هم مشخص شد که مسئولان وزارت ورزش به پیراهن‌هایی که در مراسم از آن‌ها رونمایی شد ایراد گرفته اند و دختران بالاجبار لباس‌های خود را دقیقه ۹۰ تغییر دادند.
فریده شجاعی نایب رئیس زنان گفته است: «لباس‌ها به دلیل مشکلاتی که داشته مورد تائید کارگروه لباس وزارت ورزش قرار نگرفته و لباس مناسب تری جایگزین آن شده است.»
اینجا چند ابهام وجود دارد، اول اینکه آیا فدراسیون بسکتبال قبل از مراسم رونمایی، تائیدیه لباس‌ها را از کارگروه وزارت ورزش نگرفته بود؟ معمولا رسم بر این است که لباس‌ها اول به تائید می‌رسد و بعد رونمایی می‌شود و در چنین شرایطی مشخص نیست مسئولان فدراسیون چگونه از لباس‌ها رونمایی کرده اند!

 

آیا مشاور فنی مرد، تیم ملی بسکتبال زنان را همراهی می‌کند؟ | این روز‌ها فریده شجاعی کجاست؟



آیا شجاعی از آمریکا پیگیر مشکلات زنان است؟
دوم اینکه فریده شجاعی نایب رئیس زنان این روز‌ها کجاست؟ چرا در مراسم رونمایی از پیراهن‌ها حضور نداشت؟ این روز‌ها که تیم ملی درگیر مسابقات آسیایی است آیا نباید شجاعی در کنار تیم و بازیکنان باشد؟ این طور که شنیده می‌شود خانم شجاعی به ینگه دنیا سفر کرده و در حالیکه تیم ملی در اردن به رقابت می‌پردازد گفته می‌شود نایب رئیس از آمریکا رقابت‌های آن‌ها را پیگیری می‌کند و دنبال حل مشکلات این تیم است!

آیا آتشی مشاور فنی تیم ملی زنان شده است؟
از قرار معلوم همراه تیم ملی زنان مشاور فنی مرد هم فرستاده اند، اما بی سرو صدا! این طور که شنیده می‌شود مهران آتشی مربی تیم ملی بسکتبال آقایان به عنوان مشاور فنی، زنان را هم در اردن همراهی می‌کند. این اتفاق بدی نیست، اما اینکه فدراسیون تا به امروز حضور او را اعلام نکرده، جای سوال دارد.
چرا نباید به طور رسمی اعلام شود که مشاور فنی مرد همراه تیم ملی زنان در مسابقات حضور دارد؟ مگر همین اتفاق در دیگر رشته‌ها مثل والیبال نیفتاده است؟ مصطفی شجاعی در دوره‌ای روی نیمکت تیم ملی زنان والیبال هم حضور داشت و فدراسیون هم به طور رسمی حضور او را اعلام کرده بود. حالا اگر در بسکتبال هم این اتفاق افتاده، بهتر بود مسئولان فدراسیون به طور رسمی حضور آتشی را در تیم ملی زنان اعلام می‌کردند.
به هر حال این موضوعات شنیده شده و امیدواریم فدراسیون درباره آن‌ها شفاف سازی کند تا جامعه بسکتبال در جریان کامل اتفاقاتی که این روز‌ها در بخش زنان رخ می‌دهد، قرار بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->